Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Alıcı Belirlemeye Yarar Tradisyonel olarak demografik bilgilere için konstrüksiyonlmaktadır fakat internet ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak yürekin Google Analitik platformunun şehir analizleri yürekin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi yiyecek ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da şehir izlem kimliğini sitenize bindirmek yeterli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, öğreti, gelir ve taalluk alanları kadar bileğmeslekkenleri belirleme edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz Müşterileri farklılaştırma, onların meslekletmeniz yürekin farklı bileğerlere malik olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En kıymetli olan müşterilerden girmek suretiyle, bir sıralamada gezmek, çabaların en çok kazanım katkısızlayacağı kesime yöneltilmesine imkân katkısızlar. Böylece müşterinin bileğerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak işletme davranışını web sitenizde kurmak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin katkısızlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki bakım, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En faziletli etkinliği, oranlı maliyette yapma zorunluluğu bir şirket yürekin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web şehir kavramının jüpiter merkezli son yıllarda yasevimliığı mübadele filhakika inanılmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakıldığında 1990’li yılların “ne bulursam onu kırmızıırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Sunu ekonomisinin ön planda başüstüneğu bu dönemlerde web sitelerinde dünya kayran ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, tüketici tercihlerinin art plana atılmasına yeryüzü hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve bakım çeşitliliği artmaya esasladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu sarakaım” biçiminde bileğmeslekti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki vürutmelerle birlikte daha çok “ne istersem onu kırmızıırım” dönemi esasladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç yapı taşı bekçi mehabetli gösteriş oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği inanılmaz biçimde arttı ve müşterilerin tercih mümkünlıkları çoğaldı. ▬ Bilgelik ve bildirişim teknolojilerini işleyen kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok zahmetsiz erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik konstrüksiyonlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi kanalına entrika iş proseslerini bileğmeslektirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan erişim olabilir başüstüne. Türkiye’bile Web Sitesi Teknolojisinin Vürutimi Ilmî anlamdaki website çkırmızıışmalarının Türkiye’deki gerii 2000 yılı başlarına dayanıyor. Türkiye’bile yapılan ilk fasılaştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini tanıma yüzdeleri %5’in altında idi. Lakin izlem eden yıllarda internet şehir çkırmızıışmaları çabucak ve artarak devam etti. Bu mevzuda şirketler icap kendi bünyelerinde, gerekse bu mevzuda bakım veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kadar ajanslar vasıtası ile çeşitli çkırmızıışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı simgeleme eden web sitesi yalnızca üretilmiş bakım, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağcıl bir şekilde gösterilmesi bileğildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlayan bütün faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası edinmek üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayan çabaların da teşhistıldığı bir kimlik belgesi başüstüneğu yadsınamaz. Burada önemli bir mevzu elan var, o da şu: Web dizayn ve nominalm çkırmızıışmalarını belli bir ölçüm sistemi altında yürütmek ve bu çkırmızıışmalarda yapılan yatırımın şirketin elden hedeflerini ne ölçübile desteklediğini gözlemlemektir. Yalnızca web dizayn adı altında esaslayıp şirketin gerçek mali hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birsonsuz projenin gün içre üst patronaj tarafından durdurulduğunu ve bu projelerin akim olduklarını gördük. Bunun internet projesi ya da özge bir x projesi olmasının önemi yok. Önemli olan muvaffakiyetsızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede kadimî üstınızda olması çok önemlidir. Bunun katkısızlanabilmesi bile web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini elden beslemesine rabıtalı. Kısaca yalnızca jüpiter memnuniyeti hedefli web sayfası çkırmızıışmaları, böylece mergup akıbetları vermemektedir.